Rabu, 11 Februari 2009

time susah cari, time senang belanggar bahu pun xnak tegur..

hai..adat manusia. time susah cari kita. call berkali2. pujuk agar tolong. time senang kita tegur pun xnak pandang. lalu depan mata pun buat2 xnampak. bila nampak je jalan macam ribut. arrhh.. persetanlah ko. ko je ada perasaan. ingat aku ni apa.?? kita ni sanggup turun bukak ofc semata2 nak tolong dia punya kerja. pijak semut pun tak mati, bila senag, kat belakang kata macam2. langgar hidung gajah pun gajah mati. aku pun satu. dari dulu lagi aku tau peragai dia cam tu tp ye la, ingatkan bila berbaik tenagla air dikali rupanya gelora tahap cipan plak yang melanda. susah2... sory la... setakat ni ja aku bantu. lepas ni jangan harap. kalau aku tolong pun bukan sebab ko, sebab org2 sekeliling ko. dalam 10 org baik rupanya wujud gak org yang dengki. hai..lantak lah.. lepas ni aku nak stright je. kalau rasa meyusahkan, lantak la..sapa suruh jadi besar kepala sangat.

p/s; NOW jop is jop and friends come after ofc hour.

2 ulasan:

Mergas_Tua berkata...

huhu,bawak brtenang..sabor2.knape manusia cmtu,ye??renung2kn dn slamat bramal!hehe

mINDRAs berkata...

entah lah.. tapi biarlah manusia mempunyai perangai yang berbeza. kalau semua sama xde rencah la dalam dunia ni..hehehehe apa2 pun yang dah berlalu biarkan. kita xleh merubah org yang kita xsuka tapi kita boleh menasihatinya atau menjauhkan diri darinya.