Rabu, 18 Februari 2009

someday..

sebenarnya aku xtahu nak tulis pe. entah ati ku mula resah..resah dan terus keresahan bertandang. mana nak fikirkan atuk yang baru je masuk wad. nak pikir kerja, nak pikir orang sekeliling dan kawan2. haiii......asyik mengeluh je. aku teringin sangat berehat. dah lama aku xberehat. aku teringin melukis kembali. kerna dari situ aku meluahkan segala2nya. tapi aku tiada ruang untuknya. aku dah penat sangat. perjalanan kehidupan makin beranjau. dadaku terasa sesak sangat. nafas yang terhembus amat memeritkan. perasaan ku menghentam benak yang timbul. kadang2 aku lupa akan perasaan orang. kadang2 aku lupa kepentingan orang. kadang2 aku sendiri menyakitkan hati dan jiwaku sendiri. tapi aku tetap nekat. apa yang aku lakukan ada alasannya sendiri. alasan yang orang lain tak tahu. bila tak tahu, cam2 andaian dan rencah yang timbul. aku pasti satu hari akan ada orang yang akan faham. "one day u know why, someday i must try, but not now."
p/s: apa yang aku melalut pun xtau.

2 ulasan:

in☂an Jun$u berkata...

take ur time,bro..tenangkn fikiran,dan banyakkn brdoa spya Allah prmudahkn stiap urusan kita..ok? =)

mINDRAs berkata...

emmm.... thanks