Rabu, 31 Disember 2008

budakREPUTdansiBONGEK II

antaraBUDAKREPUTdanSIBONGEK II

pertama sekali thanks buat kawan2 saya yang bg pendapat melalui blog dan friendster. semua komen dan nasihat korang saya dah foward kat siBONGEK ni. Alhamdulillah dengan berkat doa serta sokongan korang siBONGEk telah memberanikan diri untuk berterus terang kepada budakREPUT hal yang sebenarnya...dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan diterima dengan hati yang terbuka. sekararang saya tumpang gembira kerana apa yang dirungsingkan oleh kawan saya ni sudah terungkai akhirnya..hajad dia untuk mendengar budakREPUT memanggilnya %$#@^ pun dah tercapai. dikesempatan ini saya mewakili siBONGEK ingin berterima kasih kepada semua yang meyokongnya dan memberi perangsang kepadanya..
p/s : terima kasik korg semua bantu saya meyelesaikan kes ni. terutama yg banyak bg msg dalam frendster tu..

2 ulasan:

n a b i l a a t h i r a berkata...

soalan sy maseh tiade jwpn ke a is??hehe =PP

mINDRAs berkata...

jawapan kepada soalan kamu adalah separuh dari apa yang kamu fikirkan..