Rabu, 17 Disember 2008

akuDANalamku

" indahnyahidupandai dapat ku terbangsetinggiawan"



aku suka tonton filem hayalan dan fantasi, cerita mula-mula aku suka adalah HOOK. cerita tentang Peter Pan yang dah besar dan kembali ke Neverland untuk selamatkan anak-anaknya. dia lupa asalusulnya.. dan kemudian sedikit demi sedikit dia mula ingat yang dialah Peter Pan sebenarnya dan mampu terbang serta musuh ketatnya iaitu Kapten Hook yang takut akan bunyi jam dan buaya ynag besar..huhuhu
dari situ aku mula berangan nak jadi macam Peter Pan, nak tinggal kat Neverland dengan menjadi kanak-kanak seumur hidup. dapat terbang kesana sini dengan bebas.
ALAM FANTASI YANG PENUH DENGAN KEUNIKAN DAN KEJUTAN YANG TIDAK DISANGKA DAN PENGEMBARAAN YANG MENARIK MENGISI SETIAP KOTAK IMAGINASI KITA WALAU BERADA DALAM ALAM REALITI...
sebab tu aku suka sangat tonton filem yang berunsur fantasi ni.dari kecil hingga sekarang memang aku suka dan semestinya sifat berangan aku tetap jitu kearah khayalan..
walau apapun aku akan tetap terus berkhayalan dan melayan fantasiku sendiri..biarlah aku dengan alamku....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya2..seronok perasaan apabila kekal kecil dan tidak membesar =)