Selasa, 13 Januari 2009

budakREPUTdansiBONGEK III

SalingMEMBANTU

hai semua...saya ni dah kira cam alat perhubungan la plak antara budak reput ni ngan si bongek tu. haii.....susah tol diorang ni. buat la blog sendiri..hehehehe jangan marah weh..gurau je ngan korang. jangan terasa plak. hehehehe k saya terus kepada apa arahan yang diberikan oleh si bongek. sibongek nak ucap terima kasih sangat2 kat budak reput sebab ambil berat ttg dia waktu sibongek tu sakit ari tu. ha ni aku nak tambah ckit.huhuhu nasib la korang, blog aku, aku tulis la apa pun, nasib la kalau saya kutuk korang berdua..hahahahaha korang tau tak.. ari tu si bongek ni demam..hahaha nasib la ada budak reput ni. kesian kat budak reputni kena g beli makanan, beli ubat..ish..ish.. aku ada xnak suruh plak.hahaha jangan marah ek.. tapi apa2 hal hope korang bahagia. korang bahagia, aku tumpang gembira. tapi jangan menyusahkan aku sangat2..hehehe nasihat aku pada budak reput, jangan layan sangat si bongek tu, ngada2 je tu..hahahaha pasa si bongek plak, jangan la selalu susahkan budak reput, kesian dia. dia tu budak2 lagi..hehehe ok aku harap korang chat, bahagia, xmeyusahkan antara satu sama lain, terutamanya tak menyusahkan aku..wahkahkahkah... dan yang penting jadilah insan yang terbaik.

3 ulasan:

suhaizamsuhaimi berkata...

semoga bahagia yer..bencilah budak bongek tue....hmm..nie budak vogue nak ckp....ku bisik pada bulan~haha..cuma abg indra yang fhm...erm..oklah..chow...semoga sihat cepat..

n a b i l a a t h i r a berkata...

ahah..crite reput dan bongek lg..huhu...
a.is..ktorang kna wat due sajak lg...adehs~

mINDRAs berkata...

suhaizmsuhaime : hahahaha bisik pada pulan ek..thanks..dah makin chat.

nabilaathira : ok bila2 kita bincang camne nak guna gaya bahasa dan perlambangannya..huhuhu