Sabtu, 26 Jun 2010

nak lagi ke??

semenjak dua menjak ini, aku tertarik dengan gelagat someone nih. dia nampak manja, suke bertanya, and kalau dia nampak aku dari jauh mesti dia akan dtg dkat dan menyapa. bersalaman. dah macam aku nih abg dia. hehehe baik budaknya. cakap dengan aku sangat sopan dan manja, belum pernah lagi aku jumpak budak camnih. bagus tol. orgnya suka bergaya gak, malu2 orgnya, muka cute, kalau senyum lagi cute, org hensome lah katakan. dia buat kerja teliti orgnya, kadang2 cepat cuak dan risau. kalau aku bgtau dia yang aku nak buat sesuatu mesti dia cam cuak ckit dan xbagi aku buat, dia lak yg nak tolong buatkan.. hais..budak nih. baik tol. tp aku lak xleh cam tu. apa2 pun mudah sangat berurusan dengannya. ada sekali tu barang aku ada bersamanya, pastu ada kawan2 dia ambil, bila aku tanya dia dah penic, terus call. kadang2 nak ketawa pun ada..hhehehe tp aku suka tgok gelagat dia, manja. emm.. kalau ada peluang nak ambil dia jd adik angkat aku lah.. biar makin ramai adik2 angkat aku.hehehe leh kan abg ambik adik angkat lagi wahai adik2 ku sekelian..huhuhuhu

Tiada ulasan: