Sabtu, 19 Jun 2010

Dah lama rasanya....

dah lama rasanya aku tak update blog ini. lama sudah aku tinggal dek kerana kesebokan yang menjalar dalam kehidupan aku sekarang. Maka hari ini terdetik dihati untuk meninjau semula blog aku yang sudah bersarang dengan sawang2 yang makin menebal. Tapi kalau difikirkan betol2 aku hanya akan buka blog ini bila ada benda yang nak aku lepaskan, luahkan. sebenarnya semalam aku terkilan dengan someone. aku tak tahu dekat siapa nak luahkan. teman ku yang sentiasa mendengar kini sudah ada tanggungjawab lain yang perlu digalas. maka tinggal lah aku sorang memendam perasaan. di sini juga aku sudah kelu untuk menulis. mungkin sudah lama aku xmenulis dan sudah lama juga aku asyik memendam, jadi aku lupa cara untuk meluahkannya. aku fikir, buat masa ini aku xmampu mencoretkan ape yang aku rasa sekarang, kerna minda aku masih berkecamuk. biarlah dulu. nanti2 lah aku coretkan semula di lembar blog ini. untuk ari ini cukup lah sekadar aku meng update dulu blog aku nih. nanti2 kita story2 ek.. k saya sudahi dengan kata kata "tiada yang lebih bahagia dari mempunyai kawan yang memahami'

Tiada ulasan: