Ahad, 8 November 2009

hujung-hujung


salam SEJAHTERA semua...


RASA dah LAMA aku TAK update BLOG nih... dah berbulan2 kot. KALAM pembuka BICARA menghidupkan KEMBALI laman nih, aku ingin menyinkap satu KENANGAN dalam meniti ARUS kehidupan. sedar TAK sedar aku di ambang beberapa bulan terakhir DI KOLEJ KELIMA tercinta nih. KALAU ADA rezki aku SAMBUNG LAGI setahun kat K5 NIH. tapi kalau ada REZKI lebih ckit mingkin AKU akan bertugas KAT tempat LAIN plak sebagai JAWATAN tetap. tapi itu SEMUA ADALAH kenyataan YANG perlu AKU hadapi. ATAU aku JUGA boleh BALIK ke KAMPUNG halaman DAN bertugas DISANA. kalau AKU terpaksa BALIK kampung, AKU dah PLAN nak menceburi DIRI dalam BIDANG restoran. NAK BUKAK perniagaan KEDAI makan. atau MUNGKIN aku AKAN berkongsi MODAL dengan KAWAN baik AKU untuk BUKA syarikat DEKORASI. DAH nampak bayang2 apa YANG nak BIDUAT. tapi AKU masih SAYANGKAN UPM terutamanya KOLEJ KELIMA nih..

BARBAKIKAN beberapa BULAN ini aku AKAN terus MEMBERI sumbang BAKTI KEPADA seluruh WARGA kolej kelima. banyak KENANGAN aku KAT kolej KELIMA nih. apa2 pun TENGOK LAH kesudahannya NANTI......


Tiada ulasan: