Khamis, 9 Oktober 2008

kemunculan superhero..




























Assalamualaikum and salam sejahtera semua. hope u all sihat. ni i nak kongsi ckit ttg mculnya sorg superhero kat Malaysia ni. Dia ni boleh tahan hensome..hehehe hsome ckit dari Badman, macho ckit dari Superman Cubby ckit dari otromen..huhuhu superhero yang dimaksudkan ni dilahirkan pada 10 mac 1985. sepertimana superhero yang lain, beliau tidak dilahirkan d hsptal. dia dlahirkan kat umah je. Apa yg specialnya dia dilahirkan dengan menangis sperti ahmad albab selama 3 bulah 11 hari. tidak dibesarkan oleh bapa dan emaknya. hanya sempat bersama ibubapa selama 9 hari selepas itu d serahkan penjagaannya kepada atuk seperhero. sbb dia tak henti menangis sampai ayah ngan mak dia kena mandi bunga. tp xjugak2 baik. lantas datuk superhero lah yang ambik alih tugas menjaganya. yg kt atas tu la muka superhiro masa kecik. and yg naik mtor tu bla dah besar ckit. kecik2 dah rempit..hehehe pastu plak siap ada pasangan lagi. ya la orang tua dulu2 suka pasangkan anak diaorg siap2. tp alih2 sekarang xjadi. sbb lama sangat tgu seperhero ni masuk meminang. dapat kat orang lain.



kalau tak dah lama superheroni kawin..lagi pun superhero ni nak cari yg lagi sesuai untuknya..hahahahaha..apa2 pun dia ttap masih dalam pencarian.. sapa cepat dapat la.. oh terlupa saya nak kenailan bapa and atuk hero ni ek.. ni kat sebelah tu la atuk hero yang pakai baju puteh tu and yg budak kecik duduk kat bawah kepada atuk hero yang pakai baju putih tu sebelah kiri tulah bapa hero.. ni masa bapa dia kecik lagi dah besar baru bapa dia kahwin and baru dapat hero..


sebabtu la dia ni seperhero sebab keturunan dia semua hero2 belaka. dia ni anak kedua tapi kira jadi akan pertama sebab ganti yang sulung. sebab yang sulung kakak dia telah meninggal dunia pada usia 7 hari lihat dunia ni. adik selepas superhero ni plak juga meninggal dunia. kalau orang kedah kata dia ni kapit mayat sebab di tengah2 kakak dan adik yang meninggal. kakak superhero ni meninggal bukan apa sebab nak bagi laluan kat superhero ni jadi yang sulung.hehehehe dengan pelbagai bakat yang di kurniakan kat superhero ni maka terkenallah dia semasa kecik mahupun ketika sekolah malah selepas sekolah pun masih terkenai juga sebab........dia ni #@%$*&%@$#..ha....nak tau maksud dia kena tanya superhero sendiri..huhuhu di pendekkan cerita maka sekarang sudah besar pun dia. ni la superhero bila dah besar. dengan kuasa superpower yang ada maka di pun berangan nak jadi pengurus..hehehe tu baru angan yang kecik..angan yang besar dia nak ganti Nik Aziz atau Pak Lah.. tapi sekarang dia xnak sebab dia dah suka jadi dirinya sekarang. dia bebas menggunakan power dia untuk wat apa yang dia suka asalkan apa yang dilakukan di sukai orang dan tidak menyalahi undang2 negara mahu pun hukum adat bekanun atau adat pepatih dan adat ketemenggunggan. dengan kuasa yang ada jugak dia nak jadi orang yang berguna kepada Agama masyarkat dan negara. So, dengan harapan yang tinggi seperhero ini berharap superhero2 yg lain yang terbaca coretan ni jangan la cemburu sbb apa yang ditulis sekadar nak cerita sekelumit je ttg dirinya..kalau ada yang tersinggung seperhero mintak maaf sebab superhero xnak org terasa ngan superhero kerana untuk menjadi superhero yang sejati tak kira apa jenis kuasa atau power yang diberikan adalah untuk kegunaannya sendiri dan juga berkongsi ngan semua orang sbb kuasa yang sehebat mana pun datannya dari ALLAH yang lebih berkuasa dan Maha Superhero. kita ni hanya superhiro yang hanya kerdil di tempatnya..sekian wassalam...
nukilan superhero yang xberapa nak hero,
mohamad indra sharil zainal @ camar senja.
09 Oktober 2008

2 ulasan:

sab berkata...

muahhahahahhaah super hero ker?? mauahahhahahahahah lawak la indra ni...
macam cerita pepaya tu ek.. makan papaya tangan jadi besar n bole terbang... muahahhahahahaha opss sori terlebih suda hehhehehehe jgn mara ya... kate superhero harusla pandai kawal emosi... gtukan ... muahahahhaha

mINDRAs berkata...

muahhahaha...aku bukan marah lagi nak ketawa lagi ada la...hehehehe